czwartek, 19 lipca 2012

10. Płotek. :3

Hej, hej. :D

Paulinka.:3 - wymyśliłam. :3
Pippi.- siostra bawiła się telefonem i dodała, a ja później nie miałam jak zrobić nowego zdjęcia. x.x

Dzisiaj zrobiłam płotki z patyczków i wełny. :D Najfajniejsze jest to ,że nie użyłam do tego żadnego kleju, taśmy czy plasteliny. :3
Przy okazji pokażę Wam gdzie trzymam moje figurki.
A więc zacznijmy od całości.

Tak to wygląda. ;3 Mój pokój to przechowalnia. (leżak, drukarka) XD

Woltyżeerka. + obrazek.

Drukarka, elfy, sceneria, katalogi, przeszkoda, kawałek woltyżerki i torebka z kantarem i uwiązem.

Ogierki oraz płotek. :D Płotek przymocowany jest za pomocą tego czegoś za co ciągnie się ,żeby puszkę otworzyc. XD

Klacze ze źrebakami. Tu jeszcze nie ma płotka, ale pojawi się niedługo. ^^

Inne zwierzęta. Tutaj również nie ma płotka. :c

Klacze, płotek jest. :3 Przymocowany na to samo co u ogierów.

Tata obiecał mi ,że dzisiaj pojedziemy do TRS'a :D
Pa! :x


4 komentarze:

  1. Fajny płotek! A tak wogóle to ile masz koni Schleich? Bo na serio, masz ich duuużo!
    Pozdrowionka & zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł. Ogółem, podziwiam kolekcję. o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny płotek ^^

    Pozdro !!!

    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń