piątek, 20 lipca 2012

11. Nowe rzeczy!

Hejka. :D

Pippi.- Koni mam 28, a figurek razem 47. :D

Wczoraj byłam w TRS'ie i kupiłam figurkę i zestaw, wydałam na to 200 kr ale coo tam. :3
Kupiłam Achała-Tekińskiego o imieniu Embargo i zestaw do skoków, ludzik to Eliza. xd
Embargo. <3 On jest strasznie chudziutki, drobniutki ,ogólnie taka kruszynka, ale jest wprost genialny. Nie wiem dlaczego kiedyś mi się nie podobał! :o
No cóż, gusta się zmieniają. :) Na szczęście..
Tutaj widzimy mój nowy zestaw do skoków. 
Zestaw jest jeszcze "twardy" ,elementy są niewyrobione i ciężko się zakłada np. ogłowie. Eliza też jakoś dziwnie siedzi, jest uniesiona do góry, ale to wina niewyrobionych strzemion.
Z czasem wszystko się poukłada, mam nadzieję. 
Na zdjęciu Long Jump ,oraz Eliza. :D
Reszta zestawu skokowego. Do tej części zestawu nie mogę się przyczepić, bo jest idealna w każdym calu. ^^
Na zdjęciu Echo Of My Heart ,w skrócie "Echo" ,oraz Zosia. :3

Za równy miesiąc szkoła, ehh..
Jeszcze tylko jeden miesiąc, równiusieńki miesiąc. D:
31 dni i szkoła. T.T

Oglądałam filmy od rana. 
Obejrzałam Flickę. <3 
Najpierw "Flicka 3", później "Flicka 1" i na koniec "Flicka 2". XD 
Spłakałam się jak bóbr. ;_;



Grad wielkości piłek golfowych, Norweski oczywiście. xd
Fajny?

To na tyle, do napisania! c:

2 komentarze:

  1. Embargo. Śliczne imię. ;))
    I zestaw do skoków także.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny konik ^^ i śliczny zestaw,a grad O.O''.
    Zapraszam do mnie http://moje-donuty-i-nie-tylko.blogspot.com/
    ~FS7

    OdpowiedzUsuń