wtorek, 24 lipca 2012

13. Co było, gdy mnie nie było?

Hej. : 3
Dziwnie się czuję nie pisząc ,ale okej. ._.
Nie pisałam przez dwa dni ,bo szczerze mówiąc nie było tematów, dopiero teraz mam kilka. :D
Pierwszy temat ,to ... przeszkoda i coś w stylu paśników (?).
A więc, zacznijmy od przeszkody, będzie tylko jedno zdjęcie i krótki opis. 
Tak ,wiem jest epicka. ;_;
Zrobiona z kawałka opakowania po plastelinie ,takiej dwustronnej. :D 
Przypomina mi to murek , taka przeszkoda jakby ktoś nie wiedział. 
Teraz moje piękne paśniki, również zrobione z opakowania po tej samej plastelinie.
Wiem ,że to trawa ,ale na siano mam uczulenie, więc muszę ciągle ją zmieniać. >.<
Każdy koń z tej półki dosięga do tego paśnika, na tej półce są akurat klacze. 
Tutaj klacze z małymi, wszystkie dosięgają. :D
No może oprócz Falabelli, ale wykombinuję też coś dla nich.
Ogiery nie mają paśników, jeszcze. 
Na każdej półce jest dokończony płotek! :DD
Ogiery mają trochę taki krzywy, bo jeden się na niego przewrócił. -.-
Teraz najlepsze oraz najbrzydsze... takie coś do koni. XD
Przewóz dla koni, ciągnięty przez konia. XDD
Biedny Tucker. :c 
Mała przyczepka na asortyment i .... ludzi. XD
To tyle na dziś ,do jutra. :3

4 komentarze:

  1. Powóz dla koni z koniem mnie rozwalił. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również xD
      Chyba sama zrobię coś takiego xD

      Usuń
  2. Piękny powóz, przeszkoda też jest fajna :D Fajna nocia, zapraszam do mnie na blog o modelinie, tam nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna przeszkoda! Powóz mega xD Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń