niedziela, 29 lipca 2012

14. Przerwa, pomysł i puzzle. :3

Hej. 
Była przerwa, znów. Była u mnie przyjaciółka ,więc nie miałam za bardzo jak pisać. Cały czas byłyśmy na dworze ,lub oglądałyśmy anime. 
W tym czasie uzbierało mi się 13 patyczków od lodów, więc wpadłam na pomysł ,aby zrobić budę dla psów Schleich. Potrzebny jest niestety klej na gorąco, a ja go nie posiadam. Sprawię więc sobie go w najbliższym czasie. Buda będzie średniej wielkości, już mam szkice. :3 Na razie ich nie pokażę, trochę później. :D
Jeśli chodzi o nowości z schleich to nie mam żadnych. Przez te kilka dni zdążyłam przegrać kilka aukcji, no ale cóż. :c Byłam w sklepie z zabawkami i kupiłam sobie puzzle "I see, I see...?" polegają one na tym ,że jest obrazek na którym każdy patrzy w jeden punkt, lub wszyscy są przestraszeni, śmieją się, płaczą itd. i nie ma ŻADNEJ podpowiedzi jak ma wyglądać obrazek. Układa się coś innego niż na obrazku ,wychodzi wtedy na co oni patrzą, czego się przestraszyli itp. :3
Ja mam 1000 elementów, ale jest jeszcze 500, i chyba 100. ;D
Kupiłam je wczoraj, a już kończę. o.o" 
No tyle, pa! c:

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł z tą budą - też mam zrobioną tylko, że z kartonu ^^
    Czekam na szkice :]

    Pozdro !!!

    Zapraszam do mnie na nową notkę c:

    OdpowiedzUsuń